Autobahn Police Simulator 3: Off-Road
Genişletilmiş hikâye modunda yeni görevler üstlen ve vakalarını, kanıt kontrolü gibi yeni oyun mekanikleriyle çöz. Yeni hikâye modu görevlerine ek olarak, "Off-Road" müdahale edilecek yeni kaza türlerine sahip daha büyük bir serbest oyun modu sunuyor. Arazilerdeki suçluları, ekibe yeni katılan bir köpeğin yardımıyla yakala! Sadık dört bacaklı ortağının keskin duyuları, şüphelileri bulup adalete teslim etmeyi kolaylaştıracak. Arazi şartlarında sürüş için özel olarak tasarlanmış yepyeni polis aracıyla, asfalttan çıkıp uzun araba kovalamacalarında suçluları alt etmeye tam anlamıyla hazır olacaksın. Toprak arazilerde ilerle ve kanundan kaçmaya çalışan suçluları durdur. Yeni taş dizme özelliği, polisliğin heyecanlı işlerine bir tezat oluşturur ve kafanı toplamana yardımcı olur. Yeni zorlukları aşmaya hazır mısın? Kaosa düzen getirmek senin elinde!