Attack Coin ve Madhouse Modu Açma
Şunları içerir: - Attack Coin Küçük bir saldırı takviyesi almak için bunu envanterinizde tutun. Coin, öğe kutunuza eklenir ve hem ana oyunda hem de Kahraman Değil ücretsiz ek hikaye bölümünde kullanılabilir. Birden fazla Coin'e sahip olmak etkiyi artıracaktır. - Madhouse zorluk seviyesinin kilidini açma Normalde oyunu tamamlandıktan sonra açılan inanılmaz zor Madhouse modunun kilidini açar.