Atelier Yumia - Swimsuit Set
Araştırma yapmaya mayoyla gidin. Yumia, Flammi, Viktor, Isla, Rutger, Nina ve Lenja için birer mayo kostüm seti (her karakter için birer adet olmak üzere toplam yedi adet). İçerik Listesi: - "Waterside Alchemist" Costume for Yumia - "Flying Water Jug" Costume for Flammi - "Super Cute! Beach Memories" Costume for Isla - "Knight's Long-Distance Swimwear" Costume for Viktor - "Ebony Outlaw" Costume for Rutger - "Blooming Heart" Costume for Nina - "Cute Kitty Swimsuit" Costume for Lenja Not: - Kostümler, base building kilidi açıldıktan ve bir Dressing Room yerleştirildikten sonra kullanılabilir (ilgili karakterler ekibinize katılmış olmalıdır). - Bu ürün "Atelier Yumia Season Pass" içeriğinin bir parçasıdır. Bu içeriği kapsayan başka ürünler de olduğunu ve bu öğelerin tek tek de satın alınabileceğini lütfen dikkate alın. Çift alım yapmamaya özen gösterin. - Münferit satın alımlarda Yumia ve Flammi'nin kostümlerinin tek tek değil de set olarak satılacağını dikkate alın. - Ayrıntılar için lütfen resmi "Atelier Yumia" web sitesini inceleyin.