ASTRONEER - ATLENCE PAKETİ
Erken Erişimden bu yana geçen 7. yıldönümümüz ve yaklaşan 5 yıllık 1.0 yıldönümümüzü kutlamak için yepyeni bir Takımla bu destekçi paketini yayınlıyoruz! Başından beri bizimle birlikte olanlar için bu set, System Era ve Astroneer’in gelecek içerik güncellemelerini desteklemenin bir yoludur. Her yıl ücretsiz güncellemelerle dolu başka bir yol haritası ilan ettiğimizde biraz suçlu mu hissediyorsunuz? İşte bize teşekkür etmenin ve harika içerik oluşturmaya devam edebilmemizin küçük bir yolu. Atlence Takımı, bu pakette en sevdiğimiz kozmetik eşleştirmelerden bazılarının yanı sıra özel olarak bulunan yepyeni bir Astroneer Takımıdır. Takıma ek olarak, arşivlerimizden çok talep edilen “Klasik" paleti ve vizörü geri getiriyoruz! DAHİL OLAN ÖĞELER: ATLENCE TAKIM OFF GRID YÖRÜNGESEL KAFA LAMBASI KLASİK KIRMIZI KLASİK AMBLEM YASAL UYARI: Paketteki her bir öğeyi daha önce satın aldıysan, gelecekteki EXO Outfitters satın almalarında kullanmak üzere oyun içinde otomatik olarak bir QBIT otomatik verildiğinde tek tek öğelerin değerini alacaksın! Klasik setin QBIT değeri yoktur.