Assetto Corsa - Red DLC Paketi
Efsanevi yedi İtalyan spor arabası ve Austria's RedBull Halka Devresi'ni içeren ASSETTO CORSA için DLC Paketi olan ''RED PAKETİ''ni sunuyoruz. Modern motor sporlarının doğuşundan beri kırmızı, tarih boyunca İtalyan Üreticiler ve rekabetçi takımların seçtiği renk olmuştur. Red Paketi, bununla uyumlu olarak en ikonik İtalyan Fabrikalarının en çok talep gören arabalarından bazılarını, Ferrari, Lamborghini ve Maserati'yi içerir! ARABALAR: Ferrari SF-15T Ferrari F138 Ferrari 488 GT3 Maserati 250F 6C Maserati 250F T2 12C Maserati GranTurismo MC GT4 Lamborghini Aventador SuperVeloce PİST: Spielberg REDBULL Pisti Ferrari SF15-T, 2014 yılından turbo motorlarının yeniden aşılanmasından beri onlar tarafından yapılan ikinci Ferrari GP arabasıdır. Ferrari F138, 2013 sezonunun Formula One yarış arabasıdır. Araba, iki kere Dünya Şampiyonu olan Fernando Alonso ve takım arkadaşı Felipe Massa tarafından sürülmüştür.