Assetto Corsa - Ready To Race DLC
Yepyeni RTR DLC; İtalya, Almanya, Büyük Britanya ve Japonya'dan teknoloji, güç, geçmiş ve tasarımı harika model çeşitliliğiyle harmanlayarak tüm isteklerinizi karşılamak için tasarlanmış bir paket sağlıyor! DÂHİL OLAN ARABALAR * Audi R8 LMS 2016 * Audi R18 e-tron quattro * Audi TT Cup 2016 * Audi TT RS (VLN) * Lotus 3-Eleven * Maserati MC12 GT1 * McLaren 570S * McLaren P1 GTR * Toyota Celica ST185 Turbo * Toyota TS040 Hybrid Bu yalnızca bir oyun değil. Bu gerçek bir sim yarışı. En prestijli araba üreticileri ile işbirliği yapan Assetto Corsa, oyunun her açısından noktasal bir doğruluk sağlayarak katıksız bir sürüş gerçekçiliği sunuyor ve simülasyon dünyasında bir adım daha ilerliyor. Her biri bağımlılık yaratacak düzeyde detaylarla bezenmiştir ve üreticilerinin gerçek hayatta kullandığı verilerden ve tele ölçümlerden elde edilen istek üzerine kullanış ve performans modelleri içerir.