Assetto Corsa - Porsche Paketi #1 DLC
Assetto Corsa Porsche Paketi #1 DLC, Porsche, Alman üreticisinden simgesel 7 araba içerir: - Porsche 911 Carrera S - Porsche 918 Spyder - Porsche 917/30 Spyder - Porsche 911 Carrera RSR 3.0 - Porsche Cayman GT4 Clubsport - Porsche 718 Cayman S - Porsche 935/78 Moby Dick Assetto Corsa Season Pass'i zaten satın aldıysanız bunu satın almayın - bu DLC, Season Pass'e sahip olanlar için ücretsiz olarak mevcut olacaktır Bu yalnızca bir oyun değil. Bu gerçek bir sim yarışı. En prestijli araba üreticileri ile işbirliği yapan Assetto Corsa, oyunun her açısından noktasal bir doğruluk sağlayarak katıksız bir sürüş gerçekçiliği sunuyor ve simülasyon dünyasında bir adım daha ilerliyor. Tümü aşırı derecede detaya ve üreticinin gerçek hayat verileri ve telemetreden alınan performans modelleme ve ısmarlama yol tutuşa sahip.