Assetto Corsa - Porsche Pack Vol.3 DLC
Assetto Corsa Porsche Pack Vol.3 DLC, Alman üreticisi Porsche'tan yedi ikonik araba içerir: - Porsche 911 GT3 Cup 2017 - Porsche 911 GT3 R 2016 - Porsche 919 Hybrid 2016 - Porsche 908 LH - Porsche 917 K - Porsche 911 R - Porsche 911 Turbo S Assetto Corsa Season Pass'i zaten satın aldıysanız bunu satın almayın - bu DLC, Season Pass'e sahip olanlar için ücretsiz olarak mevcut olacaktır Bu yalnızca bir oyun değil. Bu gerçek bir sim yarışı. En prestijli araba üreticileri ile işbirliği yapan Assetto Corsa, oyunun her açısından noktasal bir doğruluk sağlayarak katıksız bir sürüş gerçekçiliği sunuyor ve simülasyon dünyasında bir adım daha ilerliyor. Her biri bağımlılık yaratacak düzeyde detaylarla bezenmiştir ve üreticilerinin gerçek hayatta kullandığı verilerden ve tele ölçümlerden elde edilen istek üzerine kullanış ve performans modeli içerir.