Assetto Corsa - Porsche Pack Vol.2 DLC
Assetto Corsa Porsche Pack Vol.2 DLC, Altam üreticisi Porsche'tan yedi ikonik araba içerir: - Porsche 911 GT3 RS - Porsche 718 Spyder RS - Porsche Cayman GT4 - Porsche 718 Boxster S Manual Transmission - Porsche 718 Boxster S PDK - Porsche 919 Hybrid 2015 - Porsche 911 GT1 - Porsche 962c long tail - Porsche 962c short tail Assetto Corsa Season Pass'i zaten satın aldıysanız bunu satın almayın - bu DLC, Season Pass sahipleri için ek ücret gerektirmeden mevcut olacaktır. Bu yalnızca bir oyun değil. Bu gerçek bir sim yarışı. En prestijli araba üreticileri ile işbirliği yapan Assetto Corsa, oyunun her açısından noktasal bir doğruluk sağlayarak katıksız bir sürüş gerçekçiliği sunuyor ve simülasyon dünyasında bir adım daha ilerliyor. Her biri bağımlılık yaratacak düzeyde detaylarla bezenmiştir ve üreticilerinin gerçek hayatta kullandığı verilerden ve tele ölçümlerden elde edilen istek üzerine kullanış ve performans modelleri içerir.