Assetto Corsa Competizione GT4 Pack DLC Paketi
Assetto Corsa Competizione GT4 PACK DLC Paketi, SRO Motorsports Group'un resmi GT4 Avrupa Serisi'nden özenle türetilen 11 yeni aracı sunar. GT4 sınıfı, genellikle sürücülerin GT yarışı kariyerlerinde bir başlangıç noktası olan muhteşem bir yarış sınıfıdır. GT3 araçlarından daha güçsüz olan bu araçları sürmesi son derece keyiflidir ve başarının sürücü becerilerine bağlı olması, tüm sürüş tutkunlarının sevdiği bir GT4 avantajıdır. DLC paketi şu araçları içermektedir (ek görünümlerle birlikte): Alpine A110 GT4, Aston Martin Vantage GT4, Audi R8 LMS GT4, BMW M4 GT4, Chevrolet Camaro GT4R, Ginetta G55 GT4 KTM X-Bow GT4, Maserati MC GT4, Mclaren 570S GT4, Mercedes AMG GT4, Porsche 718 Cayman GT4 Clubsport. DLC Paketi ayrıca yeni bir "GT4 Sezonu" Şampiyonluk Modu sunar. Sürüş tekniklerini en iyi şekilde geliştir ve KUNOS Simulazioni'nin Assetto Corsa Competizione ile birlikte şimdiye dek geliştirdiği en katıksız GT4 aksiyonunun tadını çıkar.