Assetto Corsa Competizione - 2024 Paketi
Assetto Corsa Competizione'yi ve ek olarak en popüler iki içerik paketini deneyimle. İÇERİKLER Assetto Corsa Competizione ACC GT2 DLC Paketi 24h Nurburgring DLC Paketi Şimdiye kadar konsolda ulaşılmış en yüksek tutarlılık seviyesiyle oyun içinde yeniden oluşturulan resmî yarışçılarla, takımlarla, arabalarla ve pistlerle mücadele ederek GT3 şampiyonasının gerçek atmosferini deneyimle. GT2 Paketi, 6 yeni GT2 arabası ve Avrupa'nın meşhur pisti Red Bull Ring'i içeriyor. 24 saat Nurburgring, Assetto Corsa Competizione'ye geldi. Nordschleife, namıdiğer "Yeşil Cehennem", sürekli dünyanın dört bir yanından gelen profesyoneller ve hafta sonu yarışçıları tarafından ziyaret ediliyor, dünyanın en gözde yarış pisti olduğu söylenilebilir. Birçok kişi tarafından gelmiş geçmiş en zorlu asfalt parkurlarından biri olarak kabul edilen pist, en tecrübeli yarışçıları bile zorlayan 70'in üzerinde viraja sahip 20,8 kilometrelik bir yoldan oluşuyor.