Assassin's Creed Syndicate - Streets of London Paketi
45 dakikanın üzerinde oyun sunan bu paket, daha iyi bir Assassin's Creed Syndicate deneyimi için görevler, silahlar ve teçhizatlar içeriyor. Darwin and Dickens Conspiracy Görevleriyle başla: Seni Londra'nın en önemli karakterlerinin özel yerlerine götürecek olan heyecan verici iki göreve atıl. Charles Darwin'in keşiflerini, onu susturmak isteyen insanlardan koru. Ve öldürülmesine yol açabilecek bir sırrı koruması için efsanevi yazar Charles Dickens'ın arkadaşına yardım et. Bu paket, ayrıca Runaway Train Görevini de içeriyor: Kaçırılan bir tren, tüm hızıyla Londra'dan geçerken zamanın tükenmeden trenin en zayıf noktalarını bulmak zorunda kalacaksın. Bu görev, 15 dakikalık oyun zamanı sunuyor. Son olarak bu paket, hem Jacob hem de Evie için çeşitli ekipman ve silahlarla birlikte geliyor: 13 silah, 6 teçhizat parçası ve 3 kıyafet. Ön sipariş teklifleri veya koleksiyoncu sürümleriyle özel içerik aldıysanız bu paketin içeriğinin belirli bir kısmına zaten sahip olabilirsiniz.