Assassin’s Creed Shadows Sezon Kartı
Assassin’s Creed Shadows Sezon Kartı, gelecek olan iki genişletme paketine ek olarak ilk gün erişilebilen bir bonus görev ve ilave açılabilir içerikler içerir.