Assassin’s Creed Shadows Eksiksiz Sürüm
Thrown to the Dogs bonus görevini edinmek için hemen ön sipariş verin. Assassin’s Creed Shadows Eksiksiz Sürüm içeriğinde bulunanlar: - Ana oyun. - Oyuna üç gün erken erişim.* - İlk gün erişilebilen bir bonus görevi ve gelecek olan iki genişletme paketini içeren sezon kartı. - Sekiryu karakter kozmetik paketi, sığınak paketi ve beceri puanları paketi ile kırmızı ve siyah Fotoğraf modu filtresi içeren Eksiksiz Paket. Feodal Japonya’da geçen epik bir tarihî aksiyon macera hikâyesini deneyimleyin! Kargaşa dolu bir devirde hayran olunası bir açık dünyayı keşfederken ölümcül bir şinobi suikastçısı ve güçlü bir efsanevi samuray olun. Beklenmedik şekilde aynı safta yer alan iki müttefik arasında geçiş yaparak ortak kaderlerini keşfedin. - Muhteşem kale yerleşimlerinden ve hareketli limanlardan huzurlu mabetlere ve savaşın yıktığı kırsallara, Feodal Japonya’nın baştan çıkarıcı açık dünyasını keşfedin. Öngörülemeyen hava koşulları, değişen mevsimler ve duyarlı ortamlarda maceralara atılın. - Şinobi suikastçısı Naoe ve efsanevi samuray Yasuke olarak sürükleyici hikâyelerini deneyimleyin ve birbirini tamamlayan oyun tarzlarında ustalaşın. Naoe’yle görünmemek için gizliliğe, düşmanlarınızı şaşırtmak için de çevikliğe başvurun. Yasuke’yle düşmanlarınıza ölümcül bir kesinlik ve güçle saldırın. İki karakter için de farklı yeni beceriler, ekipmanlar ve ilerlemeyi açın. - Dünyayı keşfederken bilgiyi silaha dönüştürün ve bir sonraki hedefinizi avladığınız sırada dört bir yandaki gözünüz ve kulağınız olacak kendi casus ağınızı kurun. Yolculuğunuz sırasında görevlerinizi tamamlamanıza yardımcı olacak, benzersiz kabiliyetlere sahip yeni müttefikler edinin. - Şinobi birliğinize; ekibinizi eğittiğiniz, yeni ekipmanlar ürettiğiniz, kilit karakterlerle etkileştiğiniz ve üssünüzün yerleşim düzenini, dekorasyonlarını ve aksesuarlarını seçtiğiniz, tamamen özelleştirilebilir bir sığınak yaratın. *Oyunu resmî çıkış tarihinden üç gün önce oynamaya başlayabilirsiniz. Kesin tarihler ve saatler, ileriki bir tarihte assassinscreed.com adresinde paylaşılacaktır.