Roman Centurion Paketi ile, Jül Sezar'ın en büyük savaşçılarından biri olarak oyna. Roma'nın en müthiş savaşçılarının giydiği aslan postunu kuşan, pakette bulunan 2 silah, 1 kalkan ve 1 binek ile özel donanımını tamamla.