Assassin’s CreedⓇ Odyssey – İlk Kılıcın Mirası
Saklı Kılıcı ilk kullanan efsane ile omuz omuza dövüşerek tarihin akışını değiştir ve Suikastçilerin hayalet gibi dövüşmeyi seçmelerinin ardındaki sırrı keşfet. İlk Kılıcın Mirası 3 yeni episodik öykü içeriyor, Oyuncular tüm bölümler kullanıma sunulduğunda, destansı maceraları kendi bütünlüğünde deneyimledikleri bu yeni bölümlerin içine dalabilecekler.