Assassin’s CreedⓇ Odyssey – İlk Kılıcın Mirası – Bölüm 3: Bloodline
Kadim Tarikata karşı bugüne kadarki mücadelende artık bir karar anına geldin. İlk Kılıcın Mirası'nın üçüncü ve final bölümü Şecere'de, peşindeki karanlık güçleri kesin olarak alaşağı etmek için Darius ile arandaki sorunları bir kenara bırakıp güçlerini birleştirmelisin.