Assassin’s CreedⓇ Odyssey – İlk Kılıcın Mirası – Bölüm 2: Gölge Mirası
Darius ile birlikte Savaşın! Tempest’in güçlü silahını çalın, tehdit altındaki masumların kaçmasına yardım edin ve Yunan Düzeni'nin ablukasını yıkın.