Assassin’s CreedⓇ Odyssey – İlk Kılıcın Mirası – Bölüm 1: Av
Saklı Kılıcı ilk kullanan efsane ile tanış. Neden karanlıkta dövüşmeyi tercih ettiğini öğren ve yeni bir düşmanın planlarını açığa çıkar.