Bu silahlar ile düşmanlarınızla savaşırken yıldırım gibi gürleyeceksiniz. Bu silah paketinde bir kılıç ve bir hançer bulunmaktadır. Lightning Sword: Ölümcül, hassas ve bir şimşek kadar yıkıcıdır. Lighting Dagger: Dengesi mükemmel ve şimşek gibidir.