Jinni görünümüne bürünüp düşmanların damarlarını zehirli kılıcınızın ucuyla keserek ağır ağır öldürün. Bu pakette bir kıyafet, bir kılıç ve bir hançer bulunmaktadır. Jinn Outfit: Kadim zamanların kötücül güçlerinin yardımıyla düşmanlarınıza hastalık ve korku salın. Jinn Sword: Bu kılıç, Jinn'in ölümcül gücünü taşır. Jinn Dagger: Zehirli ruhların kanına bulanmış hançer.