Bu pakette bir kıyafet ve binek kaplaması bulunmaktadır. Guardian Kostümü: Bu kıyafet, antik bir tapınağın muhafızı olduğuna inanılan kanatlı bir aslan savaşçıya, İlk Medeniyet'in sırlarının koruyucusuna aittir. Mezopotamian Lion: Öfke ve tehlike uyandıran bir aslanı temsil eden ağır zırhlı at.