Düşmanlarınızın ruhlarını bedenlerinden çekip çıkarmak için alev almış silahlarınızı kullanarak yeraltı dünyasının şeytani canavarlarını çağırın. Bu pakette bir kıyafet, bir kılıç, bir hançer, bir binek kaplaması, bir kartal kaplaması ve bir kıyafet boyası bulunmaktadır. Fire Demon Outfit: Başarılı bir suikasttan sonra hedefi ateşe verir ve cesedi yakıp kül eder. Demon Claw: Silahlara alev aldıran bu iblis pençesinden ilk olarak kadim dönemlerde söz edilmiştir. Demon Fang: Düşmanları ateşe verebilmek için kızgın bir iblisin yanan dişinden yapılmıştır. Merthykhuwar: Kâbuslardan fırlamış, dehşet verici bir binektir. Simurg: Bu kanatlı ejderha, korku saçarak uçan bir eşlikçidir. Red Initiate of Alamut: Kızıl detaylara sahip gri renkte bir kişiselleştirmedir.