Assassin Madness Paketi
Mahzen avcılığı deneyiminizi yepyeni bir tarzla geliştirin! Bu paket Suikastçı için Karga Katliamı kafasını ve Korku Gerçeği görünümünü içeriyor; karakter özelleştirme menüsünden bu görünümleri bulabilirsiniz! Bu içerik Season Pass paketinde bulunmaz.