Asphalt Legends UNITE - 470 Jeton
İşte ayrıcalıklı bir ödül: Jeton Dağı - 470 Jeton *Jetonlar Asphalt Legends UNITE'ta gerçek parayla alınabilen bir oyun içi paradır. Sezon bazlı değildir ve biriktirilebilir. Ayrıca dükkandan ürün almak için kullanılabilir.