Artorias of the Abyss
Dark Souls'un eklentisi Artorias of the Abyss, yeni haritalara ve ortamlara, elebaşı karakterlere, düşmanlara ve oyuncu kontrolünde olmayan karakterlere, silahlara ve zırhlara, işbirliği veya oyuncuya karşı oyuncu modlarıyla cesur kahramanlar için çevrimiçi eşleşmelere erişmenizi sağlayarak oyuncuların, dünyanın her yerindeki diğer Dark Souls oyuncularına karşı becerilerini gösterebilmelerini mümkün kılıyor.