Artifex Araç Paketi
Artifex: Savaş Uçağı Füzyonları GRIP savaş araçlarının geldiği son seviye olan Artifex, hatta yeni bir üretici ekliyor! Hava savaşı uzay mekiğinden uyarlanmış bu çalıntı araçlar, başka bir amaçla kullanılmak üzere yeniden inşa edildi ve mükemmel savaş yarışı makinelerine dönüştürüldü! GRIP Artifex araç paketi, üç farklı sınıftan üç araç içermektedir: Tank sınıfı Artifex Titan, saldırı sınıfı Artifex Fury ve süper hız sınıfı Artifex Atom. Her biri, GRIP'in hızlı ve ölümcül tekerlekli araçlar ve hava araçlarından oluşan listesi içinde mükemmel dengeyi oluşturan güçlü ve zayıf noktalara sahiptir.