Armello Wildlands River Kahraman Görünümü
Veil Korucularının en iyi üyesi, vahşilikle başa çıkmak için vahşi olmak gerektiğini biliyor. Kahraman Görünümleri, farklı Armello Kahramanları için tamamen kozmetik geliştirmelerdir! Arkadaşların ve düşmanların seni kıskansın!