Armello - Uzaklara Bakan Amber Kahraman Görünümü
Bir sürü kişi Uzaklara Bakandan bahseder ama onu çayırların arkasındaki Armello'nun antik yapılarının derinliklerinde gören çok az kişi vardır. Kahraman Görünümleri, farklı Armello Kahramanları için tamamen kozmetik geliştirmelerdir! Arkadaşların ve düşmanların seni kıskansın!