Armello - Müjdeci Barnaby Kahraman Görünümü
Barnaby, Müjdeci olarak anılmanın gurur verici bir şey olduğunu umursamıyor bile. O sadece bayrağı seviyor. Kahraman Görünümleri, farklı Armello Kahramanları için tamamen kozmetik geliştirmelerdir! Arkadaşların ve düşmanların seni kıskansın!