Armello - Hakonsguard Thane Kahraman Görünümü
Hakonsbane'in Koruyucusu Thane Greymane, savaştan kaçacak biri değildir, özellikle de kutsal bir tören zırhının içinde. Kahraman Görünümleri, farklı Armello Kahramanları için tamamen kozmetik geliştirmelerdir! Arkadaşların ve düşmanların seni kıskansın!