Armello - Görkemli Ghor Kahraman Görünümü
Ghor bile harika bir savunmanın önemini anlıyor... Tek sorunu harika bir savunma hazırlamak. Kahraman Görünümleri, farklı Armello Kahramanları için tamamen kozmetik geliştirmelerdir! Arkadaşların ve düşmanların seni kıskansın! Not: Bu içerik için Armello - Usurpers Hero Paketi DLC'si gerekir.