Armello - Gece Kız Kardeşi Zosha Kahraman Görünümü
Gece Annesi, çocuklarını oldukça önemser, özellikle de en ölümcül ve kapalı elini. Kahraman Görünümleri, farklı Armello Kahramanları için tamamen kozmetik geliştirmelerdir! Arkadaşların ve düşmanların seni kıskansın!