ARK: Survival Evolved Season Pass, maceralarınıza devam etmeniz için üç büyük genişletme paketine erişmenizi sağlar ve tonlarca yeni güçlü yaratık, öğe ve silahla birlikte keşfedip fethedebileceğiniz devasa yeni fantastik dünyalar sunar. Season Pass'in yeni ARK'ları arasında şunlar yer alıyor: Alev alev yanan bir çöl dünyasında geçen 'Scorched Earth'; Bilimkurgu baş dönmesine neden olan biyolüminesan mağara sistemi olan 'Aberration'; ve devasa canavarların egemenlik için düello yaptığı, yok edilmiş bir gelecek Dünya olan 'Yokoluş'! Bu destansı ortamlarda, insanlığın ve tüm Dünya'nın yaratıklarının geleceğini geri yüklemek için savaşırken ARK: Survival Evolved'in destansı ana hikayesine devam edeceksiniz!