ARK: Genesis'te yepyeni görev tabanlı oynanışla egzotik yeni dünyalarda maceraya atılırken ARK hikayesini ilerletin. Henüz görmediğiniz hiçbir şeye benzemeyen yeni yaratıklar, yeni işlenebilir öğeler, silahlar ve yapılar keşfedin, kullanın ve ustalaşın! Genesis Part 2 ile destan artık tamamlandı ve yüzlerce saatlik yeni hikaye odaklı ARK oyunu sizi bekliyor!