ARK Fantastic Tames - Pyromane
ARK için yeni Fantastik Tames serisinin ilkiyle tanışın: Survival Ascished: Pyromane! Bu yeni yaratık sınıfından birinin sahipleri, beklenmedik bir dizi yararlı yeteneğe erişim kazanıyor! Pyromane'inizi lav alanlarında yönlendirebilir ve düşmanlarınızı ateşe vermesini emredebilirsiniz! Pirana saldırısını önlemek için pençesini sığ sulara batırsın! Çok sıcak evcil hayvanınızı sizin için çiğ et pişirmeye ve kurutulmuş olarak kurutmaya başlayın! Pratik yeni dostunuz demirhanelerinize ve sobalarınıza bile güç sağlayabilir! İster olağanüstü bir yırtıcı, ister portatif bir yolcu şeklini alsın, Pyromane kendisinin paha biçilemez olduğunu kanıtlayacaktır!