Arcade Paradise - Smoke 'em DLC
Nişan al. Ateş et. Doldur. Bu son derece eğlenceli, yüksek puan kazandıran 2 oyunculu atış poligonunda zamana karşı keskin nişancılık becerileni sınama zamanı geldi.