Arcade Paradise Coin-Op Pack 1
"Empathy", "Smoke 'em" ve "‘CyberDance EuroMix" indirilebilir içerik paketleri Empathy İnanmayanların attığı taşlardan kaçarken kolları sıkıca tutup dağa çıkma zamanı geldi. Ne kadar uzun süre hayatta kalırsan o kadar çok puan kazanırsın. Yalnızlığı bırak. Birlik duygusunu hisset. Yükseklere çık. Smoke 'em Nişan al. Ateş et. Doldur. Bu son derece eğlenceli, yüksek puan kazandıran 2 oyunculu atış poligonunda zamana karşı keskin nişancılık becerileni sınama zamanı geldi. CyberDance EuroMix CyberDance EuroMix, güncellenmiş grafikler ve yeni nesil geniş ekran teknolojisi ile Arcade Paradise'ın büyük başarı yakalayan dans hissi CyberDance'in eğlence odaklı devam serisidir. Müziğini seç ve hareketlerini iyi bir zamanlamayla ritme uyarla. Dokunarak ritme ne kadar çok uyum sağlarsan o kadar çok puan kazanırsın! Ayakların acıyana kadar dans etmeye hazırlan. Bir ya da iki oyuncu olarak oynanabilir.