Aquarium Land: Baby Seal
Bu DLC ile kilidini açacaksın: - sizi her yerde takip eden kendi fokunuz! - denizde balık yakalama hızınızı artıran aktif bonus - güzelli̇k kupasi puanlari kazanmak i̇çi̇n besleyebi̇leceği̇ni̇z gi̇zli̇ baliklar - yeni akvaryum dekorasyonu - 100 mücevher Yeni evcil hayvanınızla eğlenin, yeni balığınıza iyi bakın, akvaryumu dekore edin, mücevherlerinizi çeşitli yükseltmeler için harcayın ve bonusun tadını çıkarın!