40 Exotic Shard* Satın Alın + (10 Bonus Exotic Shard**) Exotic Shards, Apex Artifact’leri ve seçilmiş Mythic yakın menzilli silahlar için özelleştirmeleri elde etmek adına kullanılabilen oyun içi para birimidir. Ayrıca Exotic Shop’taki ögeleri almak için kullanılabilirler. *Apex Legends (ayrıca mevcuttur) ve tüm oyun güncellemeleri gerekir. Exotic Shards Belçika’da mevcut değildir. **Bonus, ayrı satın alınan 10 Exotic Shards Bundle’ın fiyatına göre hesaplanır.