Vatandaşlarınızın güzeller güzeli doğada yürüyüş yapmasını, arkadaşlarıyla ormanda kamp yapmalarını ve muhteşem göl manzarasının tadını çıkarmalarını sağlayarak meşgul şehir hayatında mola vermelerini sağlayın. - Güzeller güzeli nehirler ve muazzam göller yaratak adanızın çehresini değiştirin. - Vatandaşlarınızın ulusal parklarınızda yatan sırları gün ışığına çıkarabilmeleri için uzun yürüyüş parkurları kurun. - Yeni ağaç ve kaya süsleri sayesinde parklarınıza ve şehirlerinize yeni bir hava kazandırın. - Vatandaşlarınızın vakit geçirip ateş başında öyküler anlatabileceği ufak piknik ve kamp alanları inşa edin.