Göz alıcı görünüm kombinasyonları ile pazar yerlerinin ve kiliselerin çehresini değiştirerek şehirlerinizin görsel çeşitliliğini zenginleştirin. Yeni havuz ve heykellerle, palmiyeler, çeşit çeşit ağaçlar ve kaktüslerle şehirlerinizi güzelleştirin, yeşillendirin. Yeni stand ve tezgahlarla düşlerinizin yemek festivalini gerçekleştirin Şehirleri yeni duvar sistemi, tropikal çiçek saksıları ve festival ışıkları ile donatarak daha da güzelleştirin.