Angry Birds Friends
Her hafta 3 yeni turnuvada, arkadaşlarına ve dünyanın geri kalanına göre Angry Birds yeteneklerinin ne durumda olduğunu gör ya da Yıldız Kupası'nda başka bir oyuncuyla birebir mücadele et! Lider tabelalarında tırmanmak ve harika ödüller kazanmak için mücadelelerden zaferle ayrıl.