Deluxe Edition Content'e aşağıdakiler dahildir: Dijital Çizim Kitabı Age of Wonders: Planetfall dünyasını gerçeğe dönüştüren renkli ve yaratıcı çizimleri gör. Orijinal Oyun Müzikleri Oyunun orijinal müzikleriyle fantastik Planetfall dünyasına gir. Bravado Seti Kozmetik Paketi Buraya medeniyeti baştan kurmaya geldiğini göstermenin en iyi yolu bu bandana. Spacerpunk Kozmetik Paketi Tarzın, yıkılan bir galaktik topluluğun kurallarına uymak zorunda değil! Infested Worlds Senaryo Gezegeni Uzaylı bitki örtüsü ve Kir’ko gruplarıyla sarılı bir dünyada hayatta kal!