Age of Wonders 4: Expansion Pass
Age of Wonders 4: Expansion Pass şunları içerir: Archmage Attire Magehaven'ın Büyücüleri, başkaları üzerinde etki yaratacak şekilde giyinerek önemli kişiliklerini ve arzularını yansıtırlar. Bu kıyafet paketi, takım halinde giyebileceğin veya diğer eşyalarla kombinleyebileceğin yeni bir giysi setinin kilidini açar. Expansion Pass'i satın alınca anında, özel erişim Age of Wonders 4: Dragon Dawn (Çıkış: 20 Haziran 2023) Age of Wonders 4: Dragon Dawn İçerik Paketi ile Kadim Ejderha Lortlarının gücünü benimse. Ejderha Tahtından, sürüngen kölelerin yaşadığı imparatorluklar kur ve halkını ejderha melezlerine dönüştürmek için ejderha büyüsü kullan. Yeni bir Ejderha Hükümdar türünü, bir Sürüngen Formunu ve Yeni Büyü Kitaplarını içerir. Age of Wonders 4: Empires & Ashes (Çıkış: 7 Kasım 2023) Fanilerin imparatorlukları, Büyücü Kralların yol açtığı yıkımdan sonra yeniden canlanıyor. Age of Wonders 4: Empires and Ashes Expansion'da oyuncular Büyüyü ve Çeliği birleştirerek Godir'i Astral Denizi'ne geri göndermek için yıkıcı savaş makinelerini serbest bırakıyorlar. Yeni bir Kültür, Büyü Kitapları, İmparatorluk İnşası seçenekleri ve Hikaye Krallığı içerir. Age of Wonders 4: Primal Fury (Çıkış: 27 Şubat 2024) Age of Wonders 4: Primal Fury içerik paketinde doğanın gücünden faydalan. Primal kültürüyle en sevdiğin hayvanın ruhunu çağır, savaşa bir mamut veya timsahın sırtında atıl ve Naga lortlarının güçlerini kuşan! Age of Wonders 4: Eldritch Realms (Çıkış: 18 Haziran 2024) Age of Wonders 4: Eldritch Realms genişletmesi, gizemli harikalarla ve tarif edilemez dehşetlerle dolu krallıklara giden kapılar açar. Yeni güçler, Magehaven'lı Godir'in hükümdarlığını tehdit ediyor. Yeni hikaye içerikleri, tuhaf canavarlar, yeni ırk formları, büyülü krallıklar ve konumlar, oyuna yeni bir boyut katıyor.