Age of Wonders 4: Archmage Attire
Magehaven'ın Büyücüleri, başkaları üzerinde etki yaratacak şekilde giyinerek önemli kişiliklerini ve arzularını yansıtırlar. Bu kıyafet paketi, takım halinde giyebileceğin veya diğer eşyalarla kombinleyebileceğin yeni bir giysi setinin kilidini açar.