Age of Water - Silver Edition Pack
Oyun içi para (1.000 Tapa ve 100.000 Madalyon). Tapalar, satıcılardan oyun içi kaynak satın alman gerektiğinde ve oyunda daha hızlı ilerlemek için gemini tamir etmen gerektiğinde işe yarar. Madalyonlar ise çeşitli dekorasyonları satın alırken kullanılabilir. Lütfen oyunda mikrosatınalma olmadığını ve iki para biriminin de sadece oyunu oynayarak elde edilebileceğini unutmayın. Dört varsayılan sıradan tekneyi Barracuda takımının yükseltilmiş tekneleriyle değiştirir. - 1.000 tapa - 100.000 madalyon (standart sürümden 20.000 madalyona ek olarak) - "Pirate Boat" ile başla ("Rubber boat" yerine) - "New Boat" görevi tamamlandığında giriş bölümünde daha iyi "Dory" teknesi verilir - "We Need a Bigger Boat" tersane işçisi görevi tamamlandığında daha yüksek ve sağlam tekne ("Skadi Boat" veya "Sofiya Longboat") verilir ("Njord Boat" veya "Sonja Longboat" yerine). Dikkat! Bu ek tekneler ("Dory", "Skadi Boat", "Sofiya Longboat") üste inşa edilebilecek.