Age of Mythology: Retold - Immortal Pillars
NOT: Age of Mythology: Retold Premium Edition'a sahip olanlar, bu ürünü sürüm paketinin bir parçası olarak alacak. Age of Mythology: Retold'un ilk genişletmesi olan Ölümsüz Sütunlar’da Çin mitolojisinin gücünü açığa çıkarın. Antik efsanelerden esinlenilerek oluşturulan destansı bir seferde yeni bir tanrılar panteonu, efsanevi mit yaratıkları ve hayranlık uyandıran tanrı güçleri keşfedin. Vahşi tanrıça Nüwa'yı çağırın, savaşın boğa başlı tanrısı Chiyou'ya komuta edin ve kuraklığın amansız getiricisi Nüba'yı seslenin. Uçan güçlü yağmur ejderhası Yinglong ile gökyüzünü kontrol edin ve çok daha fazlasını deneyimleyin. Bu mitleri fetheden ilk kişilerden biri olma şansını kaçırmayın. Şimdi istek listesine ekleyin ve her güncellemeden haberdar olun! Age of Mythology: Retold'da en uygun fiyatı arıyor ve en kapsamlı deneyimi yaşamak istiyorsanız Age of Mythology: Retold Premium Edition ile bunu elde edin! Sürüme gururla sahip olun, bu heyecan verici genişletmeyi özel paketinizin bir parçası halinde otomatik olarak alacaksınız. Ekstra bir maliyet veya ekstra bir adım yok. Hepsi sizin. Oyuncularına sürekli yenisini getiren oyunun Age of Mythology: Retold Premium Edition'ınına dahil!