Age of Empires IV: 4K HDR Video Pack
Age of Empires IV: 4K HDR Video Paketi, ana oyunun seferlerinden videolar ultra yüksek doğruluk çözünürlüğüne yükseltilmiş ödüller içerir. Yüklemeye çalışmadan önce lütfen sistem gereksinimlerinizin bu belirli içerik paketi için listelenen en düşük özellikleri karşıladığından veya aştığından emin olun.