Age of Empires II: Definitive Edition – La Hire'nin Kötü Mizahı Hareketli Simgeleri
Yeni hareketli seçeneklerle oyuncunun simgesini özelleştir! Bu seçenekler, görünümüne yenilik katıp oyunun geliştirilmesine destek olmak isteyen oyuncular içindir. Bu simgeler oyun içinde bir üstünlük sağlamaz ve tamamen kozmetik amaçlıdır. La Hire'nin Kötü Mizahı Koleksiyonu, sekiz adet hareketli durum şakalarından, komik animasyonlardan ve meme'lerden oluşur.